Gott med gröt

Jag skrev det här inlägget igår men det kom visst aldrig upp på bloggen, gör ett nytt försök nu...



När jag var gravid med Agnes så åt jag ganska mycket gröt under en period. Så det kanske inte var någon större överraskning att även Agnes gillade gröten då hon fick premiärsmaka det idag. Hon smackade och undersökte gröten med både munnen och händerna. Det hamnade över hela ansiktet, händerna, lite i håret, på kläderna och även på mig. Hon skulle helst hålla i skeden själv också och suga i sig gröten i egen takt. Blev jättearg då jag tog skeden ifrån henne för att ge henne lite mer och skyndade snabbt in med den i munnen igen då hon fick tillbaka den. Gott var det!



Ska hålla skeden själv!



Smack, smack!



Ska visa bilder och berätta om dopet också, men det får bli imorgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0