4 månader

Idag blir vår lilla skruttunge 4 månader! Oj oj vad snabbt det går. Hon börjar bli så stor och utvecklas så snabbt. Hon har skrattat högt vid några sällsynta tillfällen, världens härligaste ljud. Snart ska hon nog få börja smaka lite mat också, kanske lite potatispuré eller gröt. Undrar vad hon kommer tycka om det?

Annars så håller vi på för fullt med dopplanering, på lördag ska Agnes döpas. Vi har haft samtal med prästen, valt psalmer och kikat på dopklänning. Bakat kakor och storhandlat mat så vi kan bjuda 50 pers på lunch. Funderar även över dekorationer och dukning. Och vad ska man ha på sig för kläder? Och skor?? Så många beslut.





Två dagsfärska foton av Agnes som växer så mycket.

Kommentarer
Postat av: Elin

Gosunge!

Ska bli riktigt kul att få delta på dopet på lördag (ibland är jag glad för att jag är fräck nog att bjuda in mig själv) :)

2010-09-21 @ 12:38:08
Postat av: Missne

Ta nåt bekvämt, du lär ju stå en himla massa den dagen :p Ingen håller gympadojor emot dig, alla kommer stirras mer på Agnes ;)

2010-09-21 @ 22:13:32
URL: http://missne85.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Lovar du att inte kommentera om jag kommer i mina gamla skitiga sneakers? Vore skönt med mjukisbyxor också... Blir nog snyggt bredvid Anders i sin kostym ;)

2010-09-22 @ 15:40:36
Postat av: Mormor

Gullungen!!

Hon blir mer och mer lik dig nu du var liten.. Tyckte ju att hon var mest lik Anders först.. Men nu börjar hon likna dig som bebis.. mer och mer.. L kramar från mormor..

2010-09-25 @ 22:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0