Vårtecken

I helgen har vi varit ute i Gårdskär och fixat i trädgården där, grillat god mat och jag har tagit en massa fina foton med nya kameran. Det har varit härligt med lite frisk luft och solsken, sov nio timmar i sträck igår, hoppas jag sover lika bra inatt!

Igår kväll skulle jag ringa mamma efter ett recept på brownies som hon brukar göra. Hann bara gå några signaler innan pappa svarar och snabbt frågar "Är ni på väg till förlossningen??". Så nu vågar jag knappt ringa i onödan längre, trots att det fortfarande kan dröja två veckor till innan bebisen vill komma!


Se vilka härliga vårblommor som har dykt upp!


Jag och magen, Anders och en tokig Fanny!

Kommentarer
Postat av: Malin

Superfina kort! :D

2010-05-17 @ 10:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0