Tidiga morgonvanor

De senaste veckorna har jag vaknat tidigt varenda morgon, hur mycket jag än vill så kan jag inte sova. Imorse skulle vi ta sovmorgon men jag vaknade ändå strax efter sju-tiden. Fast kan ändå inte klaga på det, normalt sett brukar jag vakna redan runt fem, så det blev ju lite sovmorgon trots allt. Men det kanske är kroppens sätt att förbereda sig inför bebisens ankomst, kan väl knappast räkna med några sovmorgnar då inte!

Men jag måste medge att man hinner med väldigt mycket då man går upp tidigt. Jag har redan hunnit tagit en dusch, läst morgontidningen, ätit ett äpple i väntan på frukost och ska strax gå ut med lilla Fanny. Allt det medan min älskling fortfarande ligger och sover :) Tror dessutom att jag sen ska göra amerikanska pannkakor åt oss till frukost, vi har både färska jordgubbar, banan och lönnsirap hemma. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0