Inte nöjd

Om någon skulle känna för att ge mig en present så önskar jag mig en symaskin just nu! Hade jag haft en så skulle jag försöka sy ett eget spjälskydd till spjälsängen, en filt till barnvagnen och några fina påslakan till bebisen. Nu får pyret ett tråkigt, vitt spjälskydd som jag inte förstår hur det ska sitta på spjälsängen. Har ägnat den senaste halvtimmen åt att bädda om sängen så den ska bli lite mer barnsäker. Inga fötter eller armar kan sticka ut mellan ribborna nu men jag är ändå inte helt nöjd. Ibland är det jobbigt att försöka vara perfektionist...

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe :P Ja vi får köpa en symaskin tillsammans! :) Ja skulle behöva sy nya gardiner och kuddfodral och en massa andra saker!

2010-05-07 @ 09:15:36
URL: http://blogg.veckorevyn.com/malin/
Postat av: Mamma

Vill du låna symaskinen? :-)



Kramar..

2010-05-07 @ 22:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0