Gammalt blir nytt

Jag måste ju ha lite olika projekt att sysselsätta mig med om dagarna och redan i höstas köpte jag hem lite tyg som jag tänkte klä om våra köksstolar med. Den gamla klädseln var helt vit, från början, men började få några missprydande fläckar här och där. De såg inte så roliga ut längre, helt enkelt!

Med hjälp av lite tyg på metervara, en häftpistol och skruvdragare blev stolarna däremot som nya! Tyget kommer ifrån IKEA om någon undrar.




Ikväll ska vi iväg på förhandsvisningen av nya Beck-filmen, så nu lär vi fixa lite middag så det inte blir för stressigt. En av oss rör sig inte så fort nu för tiden ;) Om det är någon som undrar så är det bara en vecka kvar till den 17 maj. Det ni!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men förhoppningsvis så ska få träffa den nya lilla prinsessan redan på lördag! ;)

2010-05-10 @ 17:34:52
URL: http://blogg.veckorevyn.com/malin/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0