Boa på balkongen

För några veckor sedan stod det i veckans gravidmail att man gärna sätter igång och "boar" hemma, dvs. göra iordning och dra igång med diverse projekt. Känner att även jag har nått den fasen nu då det är så mycket som jag vill få ordning på och sätta igång med. Det närmsta projektet som vi ska ta tag i är det lilla sovrummet som kommer bli barnrum/kontor. Måste fortfarande röja upp allting därinne (även om vi redan börjat och hunnit få mycket fixat).

Projekt nummer två som jag vill få ordning på är balkongen, som hittills blivit ignorerad och begravd under snön i väntan på varmare årstider. Har en idé om att lägga ut trätrall på det gråa betonggolvet, bygga en slags sittbänk med förvaring i och även plantera lite blommor. Våren närmar sig faktiskt snart, även om vädret utanför just nu påstår något annat!

Har de senaste dagarna ritat både kök och garage åt bekanta, så jag känner att jag är inne i att göra ritningar och olika förslag och tänkte därför sätta igång med att rita upp skisser på balkongen till oss själva. Det tror jag kan bli jättebra om man bara kommer igång! Undrar om man kan få ut Anders på balkongen sen och ta alla mått åt mig? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0