Vår nya helgsyssla

I helgen så har vi fått en massa gjort i lägenheten! Det går inte längre att känna igen sig när man kommer in. Om man ger en kofot till två killar så kan det tydligen resultera i att ett kök ryker på en timme. Skåp och luckor flyger genom luften och man gör bäst i att hålla sig ur vägen. Min pappa agerade Duracell-kanin och Anders fick nån konstigt leende och läskig blick i ögonen ;) Jag låter bilderna tala för sig själv.

 

Nu ska tömma lägenheten på allt skräp och nästa steg blir att sätta upp renoveringsgips på vissa av väggarna som har en hemsk strukturtapet. Någon som vill starta gruppen "Stoppa strukturtapeter" med mig? Jag kan vara ordförande!
Sen blir det spackling och slipning, vi ska även sänka taket i vissa rum och sätta in spotlights. Vi måste åka till IKEA för att beställa köket som blev helt färdigritat sent igårkväll. Ja, mycket att göra helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0