Sjukstuga

I helgen hann vi pyssla lite i lägenheten och köksstommarna kom upp och badrummet blev så gott som färdigkaklat. Dock så har vi tagit några dagars ledighet från renoveringen.
Sen i helgen har Anders varit förkyld och hängig, har haft feber och snorat. Själv ville jag ju inte vara sämre, så jag drog på mig en inflammerad blindtarm och vi fick spendera två dagar på akuten. Slapp visserligen operation men det har tagit på krafterna för oss båda! Nu blir det nog några dagars vila innan vi orkar dra igång igen.



Kommentarer
Postat av: My

Era stackare! Hoppas ni kryar på er, ser fram emot att se nya bilder sen på lägenheten! /Kram My

2009-07-25 @ 10:57:54
Postat av: catten

de lät inge vidare alls! hoppas ni kryar på er fort =) kramar

2009-07-28 @ 19:54:07
Postat av: Ida

Lilla vännen.. Hoppas du mår bättre nu! Och Anders också, men det är mer synd om dig ;) Det är ju inte klokt att ni lyckades bli dåliga samtidigt! När är det egentligen inflyttningsfest?? Jag och Helena (hon hälsar) satt just och pratade om det.. Vi längtar! Sköt om dig gumman, och Anders med. Kram!

2009-07-29 @ 13:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0