Kylskåpsrensning?

Ja, man skulle i alla fall kunna tro att vi hade det med tanke på kvällens middag. Dagens måltid blev verkligen ett hopkok av vad som fanns över sen helgens middagsbjudningar. Skivad biff kryddad med ingefära och lime, överbliven saffranspotatis som delades och stektes upp. Pricken över i:t var Sweet Baby Ray's barbequesås. Klart godkänt, tro det eller ej.

Anders börjar dock tröttna på mina märkliga matvanor, tror jag. Han föreslog tappert någon form av stekta grönsaker till eller kanske en god vitlökssås istället för mitt val av barbequesås. Men nej, tyvärr var det inget som föll i smaken och dög för tillfället. Så kan det vara med hormoner som går upp och ner och smaklökarna aldrig kan bestämma sig. Tur att min älskling har sånt bra tålamod med mig =)

Kommentarer
Postat av: Mammam

Ja, jag har ju inget annat för mig än att läsa er blogg... Kan man ju tro eftersom jag kommenterar hela tiden..

Dina matvanor Jenny låter ju som lite av din systers, rostbröd med ketchup, minns du... Cypern -94..

Annars håller jag nog med Anders. Och du ska vara glad att han är sååå tålmodig..



Puss och kram från mamma, hälsa Anders!! :-)

2009-12-07 @ 23:08:23
Postat av: Malin

MMM Baby Ray-sås, de lät gott! :D

2009-12-08 @ 15:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0