I väntans tider

Idag var det en väldigt speciell dag för mig och älsklingen. När jag vaknade imorse så kände jag mig som ett litet barn på julafton, hade minsann inga problem att kliva upp strax efter kl. 6. Annars brukar jag normalt sett ha legat däckad kvar under duntäcket den tiden på dygnet.

Imorse var vi på ultraljud och fick för första gången se vår lilla baby! Den såg ut att ha det jättebra där inne, låg i princip stilla hela tiden och bara viftade lite med händerna och fötterna då och då. Vilken upplevelse! Den 17 maj (syttende mai!) får vi förhoppningsvis träffa dig, lilla hjärtat ♥

Kommentarer
Postat av: "mormor"

Åh, jag längtar också...

Hoppas att vi ses lilla baby den 17 maj.. !

Kommer att bli världens mest bortskämda barnbarn.. L

Kramar :-)



2009-12-14 @ 22:37:51
Postat av: Malin

Åhh va mysigt!! Förstår att du inte hade några som helst problem att vakna! :)

Lite kul att ja drömde om det just i natt också! Ja kanske är synsk, haha. Fast ja hoppas inte de, för ja drömde också att frisören råkade klippa tuppkamm på mig, haha!

2009-12-15 @ 05:30:50
Postat av: Ida

iii vad kul det måste ha varit att se bebben! jag förstår att ni längtar :)

2009-12-16 @ 20:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0