Inflyttning på måndag

D-day närmar sig i rasande takt och på måndag kommer flytthjälpen. Då är det meningen att vi ska bo i vår nya, "fina" lägenhet. Fast just nu är det fortfarande mycket kvar att fixa och lägenheten liknar fortfarande en byggarbetsplats, inte ett hem. Badrumsinredningen ska monteras, lister i rummen, kakel i köket, lite elinstallationer, garderober ska upp. För att inte tala om städningen. Vi kommer ha byggdamm fram till lucia, så stökigt som det är.
Och vår fina, dyra bänkskiva, passade den? Nej, så klart inte. OM vi får en ny så är det dessutom 6 veckors leveranstid på den. Great. Tur att vi får bo billigt på hotellet där Anders jobbar. Jag checkar in på måndag.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hm, ni får se det får den positiva sidan, ni nöjer er inte förrän allt är perfekt! Håller tummarna för att ni lyckad efter allt slit. Bildbevis på kaoset? :)

2009-08-13 @ 09:24:55
URL: http://elinbjorklunds.blogg.se/
Postat av: mamma

Var lite positiv nu!!! Det fixar sig plus att det blir bra och snyggt!!

Kram kram så ses vi på lördag och...och tar tag i lägenheten.. igen.. Det kommer att bli kanon!!

2009-08-13 @ 18:43:04
Postat av: Anonym

Misströsta inte, det kommer att bli superbra om jag känner dig och Anders rätt!! :)

Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete, vettu.. :)



Jag undrar fortfarande när det blir inflyttningsfest, så att jag kan boka biljetter ner!



Puss å Kram, Ida

2009-08-18 @ 20:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0