Zzz...

Finn fem ... jag menar två fel.



Facit:
1. Agnes sover
2. I sin barnvagn

Den senaste veckan har hon börjat sova på andra ställen än i min famn eller upp i min armhåla om nätterna! Igår kväll lade vi henne i sin spjälsäng ca halv tolv efter ett sent kvällsmål och ny blöja, och hon sov till klockan sex på morgonen. Rekord! Jag trodde först jag såg fel på klockan. Så mycket sammanhängande sömn har jag inte fått sen hon föddes, alltså för två månader sen. Kändes som sovmorgon att gå upp den tiden.

Snart så ska vi våga börja ta barnvagnspromenader :)



Ja just det, Agnes var igår 60 cm lång och vägde 5625 gram. Längre men lite smalare än jag trodde :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh vad roligt att höra :) Stora tjejen och utsövda mamman, låter som en fin saga!

2010-07-23 @ 21:02:01
URL: http://elinbjorklunds.blogg.se/
Postat av: Ida

haha, härligt att höra!! :)

2010-07-28 @ 22:08:36
Postat av: Spiderchick

sv. haha ja det blir nog bättre :) Förr oss vänder det ju dock först när sittdel kom fram.

2010-08-01 @ 14:56:43
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0