Lugnt i stugan

Ja jag vet att det inte blir så mycker uppdateringar på bloggen nu för tiden, som Anders så snällt påpekade häromdagen. Men de flesta dagar ser mer eller mindre likadana ut just nu och jag hinner inte med så mycket annat än att passa upp på lilla Agnes. Som om ni inte vill höra om blöjbyten, gallskrik eller amning så har jag inte så mycket att tillföra känns det som ;)

Lilla Agnes... Snart är hon två månader! Tänk att vi har haft henne så pass länge och nu börjar man äntligen lära känna henne på riktigt. Hon utvecklas mer och mer för varje dag. Nu kan man sitta och prata till henne och hon ler med hela ansiktet och nästan skrattar. Och ju löjligare röst man har desto roligare tycker hon att man är. Så ni ska bara höra hur vi sitter och pratar strunt med henne för att hålla henne på gott humör!

Just nu ligger hon faktiskt och sover i sin spjälsäng, för en gångs skull. Anders är inte hemma från jobbet än så nu känns det jättetomt. Varken Agnes eller Anders som sällskap... Vad ska man då hitta på?


Kommentarer
Postat av: My

Hej!

Trevligt att träffa er i söndags och vilken härlig bild! /Kram My

2010-07-18 @ 20:41:17
Postat av: Malin

Åh hon är världens sötaste! <3 La in en liten bild på henne på min blogg, hoppas det är lungt. :P

2010-07-18 @ 23:20:26
URL: http://criollo.blogg.se/
Postat av: Elin

Sötaste lilla pyret :)

Ta en glass eller bara en god kopp te och ta det lugnt och ladda lite bara!

2010-07-19 @ 19:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0