Tea for two

Anders har jobbat hela veckan och jag tyckte han behövde skämmas bort med sovmorgon och en riktigt god frukost. Så jag passade på och förberedde igårkväll då han jobbade och gjorde hemmagjord müsli och nybakade småfrallor som jäste i kylskåpet under natten. Det bjöds även på vaniljyoghurt med hallon och blåbär i, gott pålägg, grönsaker, vindruvor och kokt ägg. Älsklingens ägg är märkta med hjärtan då de är kokta olika länge, så man inte blandar ihop dem ;). Jag tror nog han blev lite överraskad när han kom upp och jag hade dukat fram allt =)


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh va mysigt! :)

2010-02-07 @ 13:22:59
URL: http://criollo.blogg.se/
Postat av: Mamma

Åh, vad gott det ser ut. Kan man få receptet på de där mumsiga frallorna..? Kramar!

2010-02-07 @ 15:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0