Sockerchock

I helgen firade vi Agnes födelsedag och hade stort tårtkalas för släkt och vänner. Hon blev verkligen uppvaktad och fick mängder av fina presenter. 

På sin första födelsedag lär man ju få äta sin första tårtbit, och självklart fick Agnes smaka av sin rosa prinsesstårta. Tycker att jag har hört att de flesta ett-åringar inte är så intresserade av att äta tårtan även om de erbjuds, de kladdar mest runt lite och leker istället. Men inte Agnes! Hon älskade tårtan, åt på egen hand upp varenda liten smula och ville sen ha min bit också... Men jag förstår henne, den var supergod!

Här kommer lite bilder på födelsedagsbarnet och kalaset (kom på att jag lär fota presenterna också, visar bara en bråkdel här).






 
  


 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Klart man får äta tårta när man fyller år!

Kram sötnos!

Nästa helg ska du få gå på Furuvik med mormor och morfar och moster... Då får mamma och pappa sköta sig själva i ett dygn medans vi busar.. Kramar.. :-)

(Usch, vad dom ska ha det tråkigt alldeles ensamma hemma..)

2011-05-27 @ 19:17:54
Postat av: elida

Oj vilka jättefina foton! Hoppas att du hade köpt de där cupcakes:en och inte stått hemma och pysslat; i så fall får jag väldigt mycket mindervärdeskomplex =). Många kramar!

2011-05-28 @ 15:02:59
URL: http://elidaorichard.madeforyou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0